2013年1月9日星期三

9.1.2013 ♥



好乖好乖, 隔一天就上来了.
clap your hand. piak piak piak :D

突然发觉身边谈心的朋友越来越少了
是我太保守了还是有别的原因?
突然才发觉原来那件事我班只有一个人知道
算了  那些事就不想了
还是烦恼自己的功课  考试  等等之类的吧
不想了  真的不想了
我答应过  我会好好的


Sejarah note , science homework , tuition homework , chinese homework
apa pun belum siap :(
sejarah and science if today didn't finish then tomorrow go school I really siap :/
is cikgu yang akan siapkan saya :'(
what the...........
form 5 life is really full of homework . mamamia ~
Everyday at school busy for copy notes , my hand write until very pain :(
form 5 life please pass fast.


终极一班2, 一天看一两集, 很满足了 :)
要不是今天要做功课的话, 我现在一定在继续看
因为星期三我最得空 :D
Is only wednesday no tuition :p
and now, is the time to do homework :(
Stay turned blogger babies :)



没有评论:

发表评论