2013年1月31日星期四

1.2.2013 ♥


Time flies !
February now :o
Have a new hairstyle for the coming CNY ;)


Yesterday .
The earlier birthday party for you , sweetie ;)
- KFC, Tanjong Malim Town :p
 
Be happy girl.


We are the gang ! :)
Hope our friendship stay strong and forever.
I feel happy when stay with them.



Merentas desa on next thursday
Can I ran ?
Dont pain please , my leg :(
因为最后一年了  我真的想尽我能力跑完它
就算脚会痛  我也会忍耐  我会跑到终点的


突然有点不想考摩托的感觉了
是恐惧还是 ?
算  不提  提到心里就不舒服  总是一直害怕
对  我没用


Thanks my two friends much and much !
I ♥ the Paris Eiffel Tower .
Thanks Onn , Thanks Hong :)
 

不停告诉自己没有必要再想念 
可是很不乖的每次都觉得你还关心我 
明明就是自己想太多  为何一直不对自己坦白
停止询问关于他的事  
他的事情真的真的不关我事
勿念  必忘 !


妈妈今天说跟我同年的堂姐进院了 :o
好好照顾自己  新年快到了  
星期日会去探望 :)


该去做做功课了  等下还有补习呢
the gang , meet later when tuition :)

Stay turned .



没有评论:

发表评论