2013年1月29日星期二

29.1.2013 ♥


我说了我会放下  我的心再也不会有那个谁
请  忘了以前对你很好的我
请  接受现在朋友关系的我


The hair style for today and yesterday ;)


Yesterday. After dinner go friend's house do account homework together.
Chit-chat one hour. then 4 account question done in one hour. pro man !
:D

法网我终于看完了 :D
因为电脑坏了整两个月  根本就没有下载戏来看  真过份 :/
到现在为此家里电脑用着的cpu都不是自己的 :3


this picture look so weird -,-
dont know why .

skip skip skip

good news good news
I done many homework ady.
yeapiiiiii :D

You will never get back my real smile.
You hurt my deep heart.
Miracle , I didn't angry you at all.
Yes. We still friend. I treat you as friend but you treat me like nothing.
Okay , Fine .


不是上来发泄  也觉得再也没有发泄的必要了
因为长大了  成熟了  我们都改变了
对  我几天没有想起你了  可是有原因的我知道 
其实并不是自己已经放下了  是因为自己找不出想你的时间
忙碌过了后  剩余的时间都给了你  自己真过份  明明就该放下的  为何还想

慢慢的 ,心里再也没有住着别的人时 ,才会发现原来心里最爱的是自己 。♥


Stay turned .



没有评论:

发表评论