2013年1月10日星期四

11.1.2013 ♥



Time flies ! Friday today :o
Sooooo fast ! one week pass again .
Tomorrow saturday again :(
Nowadays , I hate Saturday much !


Yesterday start my sejarah tuition.
Not bad ! :)
Today again have sejarah tuition.
add oil add oil :)


Today I'm the first chinese student go school in 5ak :o
Wake up sooo early. Not my style ! -,-
Decorate the class till I also tired early in the morning --
Feel hot early in the morning, hate boom !


不懂是不是自己前世做错了事
今世都被朋友这样对待
我真的很辛苦, 是真的很辛苦
感情问题为何就是那么的难放下
我到底还在挂念些什么  明知道ta不会再在意了
为何自己就不能洒脱些  潇洒些
为何要一直弄贱自己
难道自己得到的伤害还不够吗  难道还有更多的伤害吗
要受到几时那些伤害才会停止
我累了  掩饰累了  伪装累了  
心也都痛穿了  停止这一切好吗
我不想再想那么多了  不想让自己添多烦恼


Thank you friend. Thanks for your comment.
朋友  我会听你的 :)
谢谢你 .


Many homework !!!
When can I finish it ? :(
Sister this week again no back home :(
See you next week sister .

Stay turned :)



没有评论:

发表评论