2012年10月25日星期四

25102012 ♥


Thursday, Holiday :)

He start leave me for a few days today, until Sunday.
I miss you.


Badminton with friends today.
Enjoy :)

With sweetie ♥ AnnQi
BFF ( Best Friend Forever )


Back from Chung Sin just now.
Seriously, I long time didn't back there ady.
Miss my primary school.
Regret didn't take any photo.
三年了, 我没有回过母校看恳请晚会。
今年, 我终于回去了。
有老师问我, 想不想念那舞台.
老实的说, 想念, 我真的想念. 毕竟我曾在那舞台上表演过.
在那里, 我找回了很多的回忆.
小学时, 舞蹈就如我的生命.
我那最敬爱的舞蹈老师, 我永远都不会忘记.
其实到现在, 我依然还是那么喜欢舞蹈.


Thursday Morning !



朋友们, 我们几时来个聚会? :)

如今, 最亲的不再是你们。
而是在我最伤心时对我充满信任的朋友。

我有股冲动想去骂醒他, 但我没有勇气。



我们会再见 ♥



Stay Turned !



没有评论:

发表评论