2012年5月27日星期日

28052012 ♥


Holidays start! :) ♥

Chingu Annyeo! :)


Yea! Happy holidays babee friends! :)
and Nyan dont be sad, after your test, you have holidays too :)


Yesterday! It is Sunday :)
Having my dinner at the TM's new thailand restaurant, name Ma-Ni :)
the design is really romantic and nice! like it :)
the food not bad wad, delicious too :)


Jogging w/ daddy yesterday, at Proton City :)
sweat! is really make me feel comfort :)


Why recently my post is using english?
maybe I lazy to type the chinese word? L0L!
其实跟lazy一点关系也没有, 不是吗? XD


Recently, recently, recently......
Recently many thing is happened.
I can't bear it.
Why I will worry you?
Is that just only worry you, because you are my friend? or is because that feeling?
I dont know I dont know........
I dont wanna to think it.....
:/


What to do in this 2week holidays? :/
Everyday I just want to jogging and play badminton only :D


Love Rain, it really a nice korea drama.

我很陶醉在这套戏里, 究竟是为什么? 我不知道.....
剧情是真的很让人同情, 有多少次看到我落泪?
明明相爱的人, 但为什么就是不能一起?
Yoona, 你真的很可怜 :(


2 day more, is my lovely Yoona's birthday :)


Next wednesday or thursday, will going KL.
Mummy have to go Pantai Hospital.
Accompany, accompany :)


You know I still have that feeling right? :/


Fine! 
Maybe it is over.
Maybe we just suitable to be friend.
Maybe be friend is better.
Maybe............


我没有故作孤单.
我没有故作可怜.
我没有......
孤单, 我已习惯.
心痛, 我已习惯.
就让我的生活这样过下去吧.
突然的感触. 别误会, 我很好 :)


我们从不认识到认识.
从认识到朋友.
从朋友到好朋友.
从好朋友到聊心事的好好朋友.
对, 是你, 就是你.
Miyaki Ng Angel jiejie :)
虽然我们认识的时间不是很长. 但, 对着你我总是可以很安心的把心事摊开.
现在最了解我的人, 也就唯独你一个.
有你, 真的让我觉得很幸福.
谢谢你, 真的谢谢你. :)



Second, is you. K.WengNyan jiejie :)
我们, 也是慢慢的变得熟悉.
慢慢的了解对方.
原来, 有时我们的经历和感觉是那么的接近.
可以跟你成为好好朋友, 也许是缘分. :)
答应过你的, 我绝对遵守.



 Third, is you. L.LeeWen meimei :)
虽然我比你大, 但谈起心事来, 你就像姐姐一样.
原来我们也能成为好好朋友. :)
之前真的很谢谢你跟我聊了那么多.
原来在聊心事时, 我们是那么的好谈 :)



Miyaki, Nyan, Wen.
我的心很欢迎你们住进来 :)

很抱歉, 我只有跟Miyaki的合照.
Nyan & Wen, 有机会我们来张合照吧 :)



他人的心究竟在想什么, 只有他人最清楚.
别再烦恼, 做回自己, 才最重要.
担心该担心的人,
放弃该放弃的人,
拥抱该拥抱的人,
关心该关心的人.
与其傻傻的等人爱, 不如自己先爱自己?




Stay Turned! :)




没有评论:

发表评论