2012年4月16日星期一

16042012 ♥

Hello blogger babiess :)
Monday again, Fuck! --
btw, I have a happy Sunday yesterday :)

Rawang Jusco yesterday :) ♥
Dinner with family at uluyam :) ♥

Awwwhh! Giodano!! ♥♥
Can I have one? XD


是我改变了, 还是你们不了解我了?
:/
是你让我知道我已经长大了
我不再像以前那样,不是我的性格改变,而是我已经长大了.


别让我对你怀有憎恨的心 :)


Stay Turned! :)


没有评论:

发表评论